Articles

Topic
Filter

Showing 10 results from a total of 12

març 5, 2012 | Issue 21

Cèl·lules mare del càncer- una esperança de futur?

Traduït per Rosa Codolà. El càncer i les cèl·lules mare són dos temes d'actualitat. Però, heu sentit a parlar de les cèl·lules mare del càncer? Tal com explica Massimiliano Mazza, aquest concepte podria revolucionar el tractament del càncer.

Topics: Biology, Health

gener 27, 2012 | Issue 20

Neutrons i anticongelant: investigant els peixos de l’Àrtic

Traduït per Rosa Codolà. Matthew Blakeley de l’ ILL i els seus companys de l’ ESRF entre d’altres han descobert l’anticongelant en la sang dels peixos de l’Àrtic que els manté vius a temperatures sota zero. Ell i Eleanor Hayes ens ho expliquen.

Topics: Physics, Biology, Chemistry
Català Català   Deutsch Deutsch   Ελληνικα Ελληνικα   English English   Español Español   Suomi Suomi   Français Français   Italiano Italiano   Română Română

maig 12, 2011 | Issue 17

Evolució humana: comprovant les bases moleculars

Traduït per MariaRosa Quintero Bernabeu. En aquest segon article, Jarek Bryk descriu com els científics investiguen a fons en els nostres gens per provar les bases moleculars de l’adaptació evolutiva en humans.

Topics: Biology, General science, Health