Articles

Topic
Filter

Showing 9 results from a total of 9

30 септембра, 2021 | Issue 51

Drevni zubići otkrivaju da su prvi sisari vodili život sličan reptilima

Istraživanje zuba koji su stari 200 miliona godina poreklom od najranijih sisara vršeno je pomoću moćnih X-zraka u okviru Evropskog postrojenja za sinhrotronsko zračenje (ESRF). Ono sugeriše da su ti zubi funkcionisali isto kao kod njihovih hladnokrvnih srodnika – gmizavaca (reptila), što…

Topics: Biology
Ελληνικα Ελληνικα   English English   Italiano Italiano   Slovenščina Slovenščina   српски српски

3 маја, 2016 | Issue 33

Zarazni kanceri: DNK priča

Prevela Katarina Katanić, Biološki fakultet, Univerziteta u Beogradu. Šta čini da ćelije postanu kancerogene – i kako kancer postaje zarazan? U drugom od dva članka o prenosnim kancerima, Elizabeth Murchison je dala objašnjenje šta nam genetički detalji mogu reći.

Topics: Biology, Health

30 октобра, 2009 | Issue 12

Bigl

Prevela: Tatjana Čonić. 2009. godine obeležava se sto pedeset godina od objavljivanja knjige “O poreklu vrsta” Čarlsa Darvina. Emanuel Rejno (Emmanuel Reynaud) podseća nas na priču o brodu na kome su udareni temelji Darvinove publikacije.

Topics: Science and society