Articles

Filter

Showing 8 results from a total of 8

desembre 26, 2017 | Issue 42

Evolució en acció: patògens

Traduït per: Aina Pi Roig. Els patògens que amenacen la salut humana evolucionen constantment per tal de mantenir una posició avantatjada respecte a les nostres defenses. Però com podem seguir aquests canvis a nivell genètic, fins i tot quan aquests s’estan esdevenint.

Ages: <11, 11-14, 14-16, 16-19;
Topics: Biology, Health
Català Català   Deutsch Deutsch   Ελληνικα Ελληνικα   English English   Español Español   Français Français   Lietuvos Lietuvos   српски српски

març 5, 2012 | Issue 21

Cèl·lules mare del càncer- una esperança de futur?

Traduït per Rosa Codolà. El càncer i les cèl·lules mare són dos temes d'actualitat. Però, heu sentit a parlar de les cèl·lules mare del càncer? Tal com explica Massimiliano Mazza, aquest concepte podria revolucionar el tractament del càncer.

maig 12, 2011 | Issue 17

Evolució humana: comprovant les bases moleculars

Traduït per MariaRosa Quintero Bernabeu. En aquest segon article, Jarek Bryk descriu com els científics investiguen a fons en els nostres gens per provar les bases moleculars de l’adaptació evolutiva en humans.

Topics: Biology, General science, Health